Nous sommes le 21 Avr 2018, 09:33

minimalistisk skor och fantastisk uppdatering 
Auteur Message
Ghost

Message minimalistisk skor och fantastisk uppdatering
Skechers GOTrail Ultra 3 - Ultra 3 var en riktig ?verraskning f?r mig och efter att ha loggat n?gra miles i det (i ett par olika versioner: standard, Climate All-Weather och en anpassad version med GOTrail rockplattan i det som ?r fantastiskt ). Det har Adidas ZX 850 Damen blivit Nike Tanjun Femme ett mycket trevligt verktyg f?r att n? till i min rotation och den nyssl?ta GOTrail Ultra 4 ?r ?nnu b?ttre med en f?rb?ttrad ?vre i n?stan varje aspekt, liksom en lite fastare mellansula som ocks? ?r snygg. Om du inte har provat Ultra 3 eller 4 grab ett par tror jag inte att du kommer att bli besviken och det erbjuder en mycket unik ?ktur som inte ?r Adidas ZX 750 Womens riktigt lika mycket p? marknaden.
New Balance Fresh Foam Gobi - Jag v?ntade till november f?r att prova Gobi och det var synd. Efter att k?nna att Zante hade f?rlorat en del av sin ursprungliga glans f?r mig p? grund av n?gra subpar (enligt min mening) skum som bryts ner alldeles f?r tidigt. Zante hade ocks? en ?vre som inte ?r lika st?djande som jag skulle vilja se. Jo de goda nyheterna f?r mig var Gobi har en stor ?vre med mycket mer st?d ut?ver de extra klackarna till ytters?len Nike Air Max 90 Essential Femme som Adidas ZX 750 Womens verkligen f?rb?ttrar k?nslan av kuren i min ?sikt. Skummet bryts fortfarande f?r tidigt, men verkligen till det pris de g?r f?r (under 100 dollar) ?r det inte mycket att fel i dem.
?rade Mentions: Hoka One One Speed ??Instinct (b?sta Hoka hittills f?r mig, v?lkuddar men ?nd? tillr?ckligt popul?r f?r att springa fort och det passar b?st i n?gon Hoka Adidas ZX 750 Damen f?r min fot ... som en Nike Kiger med mer plysch-k?nsla), Topo MT -2 / Hyrdroventure (stor l?tt minimalistisk skor och fantastisk uppdatering till original MT ... det finns en ny version av MT-2 med ett uppdaterat ?vre material som bara kom ut), Skechers GOTrail (bra ny post f?r Skechers som g?r bra i olika f?rh?llanden med en snabbare / l?ttare k?nsla ?n Ultra 3, men liknande passform och finish), Montrail Caldorado (solid helt?ckande ny sko fr?n Montrail ... ser verkligen www.pierrerobyr.ch fram emot Caldorado Adidas Superstar Damen Pink 2 ?vre uppdateringen som kunde ta itu med st?rsta problem med f?rsta versionen), Montrail Trans Alps (super burly, slitstarkt och ?verraskande runnable beast of a sko, ser ocks? fram emot ?vre uppdateringen)

16 Avr 2018, 06:04