Nous sommes le 22 Juil 2018, 03:06

lurad och har inte tagit tid 
Auteur Message
Ghost

Message lurad och har inte tagit tid
Det har varit ett tag sedan jag har granskat ett par sp?rskor sj?lv. Historiskt har jag mest varit en v?gl?pare, med sp?r som bara utg?r en liten del av min totala k?rstr?cka. Men i ?r har jag gjort en anstr?ngning f?r att komma undan lite mer ofta, och hittills har n?stan alla mina k?rmilj?er, inklusive en 10 milstr?cka, k?rts i Salomon Sense Pro.
Salomon Nike Air Max Tavas Damskie skickade mig ett par Sense Pro f?r flera m?nader sedan (Disclosure: dessa var medieprover tillhandah?llna gratis f?r granskning), och mitt f?rsta intryck p? att f?rs?ka dem var att de var f?r sn?va. Jag kom verkligen n?ra att skicka tillbaka dem. Men skorna s?g bra ut, och jag ville desperat springa i Nike Air Max 90 Dámské Černá dem. Jag hade aldrig f?rs?kt en Salomon sko f?re och ville se vad varum?rket hade att erbjuda.
Jag f?rs?kte byta ut en tunnare innersula i Sense Pros och det skapade tillr?ckligt med utrymme f?r att g?ra dem b?rbara. Efter n?gra k?rningar br?t de sig snyggt och jag kunde s?tta in den ursprungliga insolen igen. Jag ?r verkligen glad att jag h?ll dem eftersom Sense Pro snabbt har blivit en av mina favoritskor. Faktum ?r att det kan vara den skon som har varit p? mina f?tter mer ?n n?gon annan hittills i ?r (kombinerad l?pning och tillf?llig anv?ndning). Dessutom har f?rmodligen Nike Roshe Run Damskie 3/4 av mina 50 eller s? mil i dem varit p? sp?r, s? jag har faktiskt kunnat l?gga dem p? prov p? de ytor de utformades f?r att ta itu med. Det enklaste s?Nike Air Max 95 Womens ttet att beskriva Sense Pro ?r att det k?nns som en racingplan byggd f?r sp?ren. Det ?r en l?gprofilig sko som passar v?ldigt snyggt, men av n?gon anledning fungerar passformen f?r mig och k?nner mig inte f?rstr?ngande. Jag tror att Salomon har kvadrats fr?n tobban s? mycket att den inte kl?mmer samman mina t?r. Om du har breda f?tter, kommer dessa sannolikt inte att fungera - n?rmaste j?mf?relser som jag kunde g?ra f?r passform skulle vara kanske Saucony A5, Pearl Izumi N0 eller Adidas Adios Boost. Om du gillar att k?nna dig l?st i en stigsko, kan det vara perfekt.
?ven om Sense Pro inte ?r ultral?tt, ?r det tillr?ckligt Nike Roshe Run Femme Bleu f?r att det stannar k?nns snabbt. Det kan ha n?got att g?ra med passformen som p?minner om en l?genhet, och jag blev faktiskt f?rv?nad n?r jag v?gde Adidas Superstar Womens mitt par p? 9,6 oz. Jag skulle ha gissat mer i 7-8 oz-serien.
En notering om storlek - Salomon skickade mig en storlek 9.5. Detta kan vara den f?rsta skon jag n?gonsin har p? sig i den storleken, eftersom jag n?stan alltid ?r en storlek 10 eller 10,5 i andra skor. Men passformen Nike Air Max 270 Męskie verkar vara r?tt p? mig, s? jag misst?nker att de skickade mig en halv storlek, eftersom sken k?rs lite stor. Den ?vre delen av Sense Pro ?r mycket likadant (om ?n inte identisk) med Salomon S -Lab Sense 3 Ultra (som jag nyligen k?pt eftersom jag gillar Sense Pro s? mycket). Den har en flexibel t?f?ngare och massor av svetsade ?verl?gg f?r st?d. Jag tycker om det faktum att ?verl?ggen str?cker sig l?ngs korsningen mellan s?len och den ?vre som bildar en rand - f?r ett inl?gg p? vikten av att randa i en stigsko l?ser detta. Den ?vre har en k?nsla av kvalitet till det - det h?r ?r en v?ldigt bra tillverkad sko. Jag har inte m?rkt n?gon delaminering av ?verl?ggen eller ovanligt ?vre slitage efter 50 miles i dem.
Sense Pro ?r den f?rsta Nike Air Presto Mensskon jag har Nike Air Max 95 Femme k?rt i som har snabba sn?ren. Jag har kommit att gilla dem mycket, men de presenterar n?gra utmaningar eftersom sn?ren ?r lite l?nga. Salomon har byggt en liten ficka i toppen av tungan, i vilken du kan kl?mma fast, men jag har funnit det lite sv?rt att f? tillg?ng till (jag ?r lurad och har inte tagit tid att r?ra med fickan ). Jag har helt enkelt g?mt slacken under sn?ren och det verkar Adidas Superstar Hombre fungerat bra. Snabbkopplingen g?r det enkelt att sl?ppa p? och av skorna, och jag kan h?lla dem l?st n?r jag b?r skorna i taget.

09 Juil 2018, 07:14