Nous sommes le 21 Avr 2018, 09:21

r mig i en spikad sko 
Auteur Message
Ghost

Message r mig i en spikad sko
En ganska bred toebox Nike Air Max 90 Womens Pink f?r en bergsko och bra ?vergripande ?vre vaddering ocks? ... n?got som inte alltid ?r n?rvarande p? bergskor.
Super djupa klackar m?r bra i mjukt terr?ng och skon ?r v?ldigt stabil och naturlig ridning som de Adidas Stan Smith Damen flesta av Salms sortiment. Annat ?n den n?got h?gre prislappen (ett gemensamt tema med Salming) kan jag verkligen Nike Tanjun Femme inte hitta f?r m?nga problem med skon n?r du ?verv?ger dess slutanv?ndning. Jag kanske ocks? gillar en ljus stenplatta p? den som Scarpa Atom f?r att ut?ka den typ av terr?ng som den kan hantera. Jag ?r en www.hijosdelvacio.es stor fl?kt av tallrikar f?r skor med l?gstack, eftersom du kan l?gga till ett tonskydd med l?g vikt och liten f?r?ndring i k?rningen. Spetsiga bergskor ?r en mycket nischkategori och typiskt annat ?n Isbug, Salomon med Spikecross och Merrell med All Out Terra Ice, Inov-8 har varit det enda andra varum?rket som producerar Nike Air Presto Mujer dessa typer av modeller. F?rmodligen har de gjort det l?ngst, ?tminstone i st?rre skala, och jag har k?rt inov-8 OROC 280 och 340 f?r m?nga vintrar. 340 var och f?rmodligen fortfarande guldstandarden f?r mig i en spikad sko. Men ett omr?de som jag ?nnu inte har sett ett f?retag lyckas ?r att g?ra en spikad sko med en Nike Air Max 270 Femme rymlig ?vre. Det var det som fascinerade mig om Arctic Claw 300, ursprungligen ?r det byggt p? inov-8s bredare Standard Fit d?r alla andra tidigare spikade modeller (och n?stan alla andra spikskor som n?gonsin Adidas NMD Womens producerats) har varit ganska smala. Arctic Claw kommer genom att ge en ganska rymlig toebox men lyckas fortfarande f? resten av skon att utf?ra med aggressiva klackar, spikar och till och med ?verraskande lite kudde i en teknisk sko. Om du har skytt bort fr?n spikade skor i det f?rflutna f?r vinter eller v?ldigt v?t Nike Air Max 2017 Mujer springar p? grund av passform, ?r Arctic Claw 300 v?rt en blick. Kompaniet Arctic Talon 275 ?r ocks? ganska bra och mer anpassat till OROC 280 och 340. Inov-8 forts?tter att fungera bra i dessa mer nischkategorier d?r, som jag har k?nt, de har k?mpat lite f?r att g?ra bra runt skidskor de senaste ?ren.

16 Avr 2018, 09:03